Eskilerden
Dün eskilerden bir hanımla buluştum. Bugün de başka bir eski hanımla buluştum.
Dünden çıkan kararım şuydu. Konuşacak pek bir şeyimiz yok. Bazı konularla sınırlı konuşacaklarımız ve onlar bitince pek bir havası kalmadı buluşmamızın. Umarım o çok istediğim kişiyle konuşurken konuşacaklarımız tükenmez. Konu konuyu açar ve daha çok iletişim kurarız.
Bugünden çıkan kararım da şu. Madem istemiyorsun niye üstüne gidiyosun? Niye hala aynı hataları yapıp duruyorum. Niye sabırsız davranıyorum?
Dünden çıkan kararım şuydu. Konuşacak pek bir şeyimiz yok. Bazı konularla sınırlı konuşacaklarımız ve onlar bitince pek bir havası kalmadı buluşmamızın. Umarım o çok istediğim kişiyle konuşurken konuşacaklarımız tükenmez. Konu konuyu açar ve daha çok iletişim kurarız.
Bugünden çıkan kararım da şu. Madem istemiyorsun niye üstüne gidiyosun? Niye hala aynı hataları yapıp duruyorum. Niye sabırsız davranıyorum?
Comments
Post a Comment